2,081 reviews | 1.5 out of 5

kloiu96 Email kloiu96 Contact Amazon.com

1,748 recent reviews on Amazon.com were negative. They appear to be suspended. Data updated on .

kloiu96 no longer has any products listed for sale, based on this we assume that Amazon.com has taken action and very likely suspended them. Reading most up to date reviews will have more details about customer frustrations.

If you have already placed an order, but since realized that your product is likely never going to come try contacting the seller on Amazon.com. If the seller is not replying, read on what to do if you were scammed.

First appeared on . Follow Amazon.com updates or browse other fraudulent sellers on Amazon.com.

Recent reviews

Waited 2 1/2 months and vendor will not refund my money. Say “be patient “. Do not buy from this vendor. They will not give me a refund but acknowledge my package is lost. Do not buy from this vendor.

On

Refund requested but not given.

On

you keep telling me the same thing.. no item, not even after 7-10 days... I have asked twice for a refund. DO NOT WANT IT> GIVE ME A REFUND> NO MORE USE FOR THE T> PAPER>>>>> JUST A REFUND>>>> PLEASE

On

This product is a farce. Displayed as normal toilet paper and upon arrival looks like it arrived from SMURF VILLAGE or episode of "honey I shrunk the toilet paper roll." Well, never again....even if a pandemic arrives.

On