31 reviews | 2.0 out of 5

TeamYuva Europe Email TeamYuva Europe Contact Amazon.co.uk

21 recent reviews on Amazon.co.uk were negative. They appear to be suspended. Data updated on .

TeamYuva Europe no longer has any products listed for sale, based on this we assume that Amazon.co.uk has taken action and very likely suspended them. Reading most up to date reviews will have more details about customer frustrations.

If you have already placed an order, but since realized that your product is likely never going to come try contacting the seller on Amazon.co.uk. If the seller is not replying, read on what to do if you were scammed.

First appeared on . Follow Amazon.co.uk updates or browse other fraudulent sellers on Amazon.co.uk.

Recent reviews

ordered beginning of December and still not arrived. Have asked twice for a refund and keep getting fobbed off with a " your package has left the warehouse and may be stuck in customs"... still waiting on refund

On

unfortunately my tree did not come shame would have liked to have it

On

I understand that plants don't always grow to order

On

I didn't received the package and I don't think I will

On